close

 

之前朋友SD左呢個美食地圖比我,全部都係鰂魚涌的。

咁岩約我食飯,於是揀左去鯛魚專門店。

聽講用料十足, 湯底每日用逾45kg鯛魚新鮮打造,先將原條鯛魚焗熟,再放麻油和薑下鑊炒至魚肉鬆散,加入胡椒和秘製醬料淆逾十多小時,將精華完全逼出,奶白色的魚湯入口香濃鮮甜。

咁我地當然去試下!

 

個度一列店幾乎都係食的,中西日韓都有,

鯛魚魚湯專店就好特別,出外好日式,同隔離啲店格格不入咁,

好似好貴咁!

事實亦唔算平,但對比鰂魚涌的LUNCH價就唔係高太多!

 

 

個日早左少少出去搵位,好多人啊!

等左成3-4個字都未入得去!

但叫左你號碼個陣,帶位姐姐會叫你睇定食咩餐先,

咁有效率啲,畢竟都多人等。

 

時間關係,今日我無時間影其他相,見諒。

     

 

當然係叫左鯛魚湯飯,$78,可追加其他食物,如帶子、廣島蠔…十幾蚊左右…

無野飲,要飲野加十幾蚊,所以我寧願追加。

 

睇到佢上黎就有個爐,燒住裝住湯飯的鐵鍋…

已經覺得特別正!

鯛魚佢都唔孤寒,比到5-6塊,切得厚的。

 

湯底果然係鮮甜,好乳白色,無魚腥味!(我食得乾乾淨淨!)

面放上黑木耳絲、油豆腐絲、椰菜絲、海藻絲、蔥花、鯛魚…

外面圖係未煮熟的鯛魚,入黎的鯛魚面都變白,相信都有九成熟(所以有啲失望)

唔知會唔會因為LUNCH比較趕所以係入面煲熟左先!

佢啲飯 "索"晒湯汁,好香好甜!忍唔住一啖又一啖…

油豆腐切絲,所以未至於食到充滿肉汁的味道,有啲 "煙韌"…

 

整體係好唔坐,入面啲位細啲,同埋要搭枱架!

小食要夜晚先有架!免架加一(夜晚就唔肯定!)

LUNCH係無得定位的,要walk in!

 

鯛魚 魚湯專門店
地址:鰂魚涌海堤街6-16號龍景大廈地下3A舖
營業時間: 11am-10pm
查詢:2618 2696

arrow
arrow

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()