日本傳統老店 中村滕吉

地址:彌敦道132-134T號美麗華商場 

電話 2426 6111

 

中村滕吉剛開張時有排過隊。

當時約10點多在THE ONE排隊拎籌(第一批,係9點前係商場門口已經拎左號碼,之後再上去拎正式的籌),

等左一個鐘左右,拎到籌,佢有個二維碼比客人CHECK到當時叫到的號碼,客人可以預時間返餐廳。

店員都同我地講左要大約下午四點幾先有位,所以我同朋友去左做FACIAL(哈哈…不浪費時間)

這次搬到新地方,在同一條街的美麗華商場。

等的位置變闊了,我朋友去拎飛,等左約2個鐘左右就入得去,

而且佢有機器自己可以按籌,所以都方便好多,同樣可以掃描二維碼,

咁就算自己去左行街都可以知道叫到幾號,我覺得幾貼心的設計。

 

基本上設計的座位同舊店唔同,由一個正方形的吧台變左一字形的吧台。

用的餐具之類都無變過。

每桌用餐時間約1小時30分鐘。

先黎個茶蕎麥冷麵,份量夠一個人,男仔就應該唔夠喇!

加WASHABI入冷麵汁提高香味,汁就無咩特別的,

係普通的冷麵汁。

綠茶麵有少少回甘同香味,但唔苦的,又煙軔,所以個人係好喜歡,

加上夏天又開胃。

 

P.S.本身有套餐,但剛好我地去個ROUND就無晒飯,就淨係叫左個淨冷麵。

 

 

 

腐皮茶蕎麥麵(熱)

我習慣先飲一啖湯先的,一上黎其實好似公仔麵的味道,

食落都有少少,麵質好軟。

腐皮幾甜下,我個人還好,無特別鐘意同討厭。

但個湯我好鐘意,飲就唔似公仔麵的,仲有啲甜甜地,

好簡單的味道,但就係令我上癮的味道。(只有湯咋)

 

呢個係最新的草莓芭菲~~

如果想試不同的中村滕吉甜品,可以試芭菲,

入面有抹茶年輪蛋糕、白玉丸子、抹茶啫喱個類,

但呢個係朋友食的,我就無試,

佢話無咩驚喜。

 

 

呢個SET,

抹茶蛋糕幾鬆軟,但抹茶味唔算太突出。

另一隻,無食!評論唔到。

CREAM好軟綿,紅茶都係紅豆味夠但甜左少少,

白玉就無味,但就唔會硬身,

所以建議大家一定要幾種加埋一齊食,口感同層次先係最好架!

雪糕就係軟滑同有抹茶味幾濃,但朋友就唔多鐘意喇!

 

 

總結:

因為得一個半小時,所以建議叫定一兩個食物先,食到一半再叫其他。佢客人好多,所以出菜時間慢,所以最好係出面等個陣就睇定。

arrow
arrow

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()