close

 

首先,蒸氣架上面有塊荷葉,令海鮮可以吸收到荷葉的香味!

蒸氣一上來就嗅到好大陣荷葉味!^^

開爐前,服務員已經係大鍋中(蒸架下)放左一碗米。

枱下面有樽水,自動係入面循環!

海港有套餐,入面亦包龍蝦,蜆……

有六人同十二人餐,大概$688 - $1288左右!

但當日R小姐一行6人係選擇單點!

可以點到自己鐘意食的東西,又唔使硬食自己唔想食的!

 

首先登場的:馬刀貝! 約$6X/1碟

肥大肉厚啊!好鮮,個大舊肉咬落D汁就出晒黎!所以食個陣要小心!

提醒:正常佢應該比兩個夾,一個夾生野,一個夾熟野!

           如果未開的話,取出已打開的貝類,其他續蒸30秒-1分鐘!

 

小籠包    $38/6隻   

佢係唔同飲茶有醋比你的,如果要可問服務員拎(但未試過,唔知有無架)

唔好諗住好特別,但係有汁的,亦都算唔錯!

食左兩次,朋友都覺得係必食!

 記得一定要放係荷葉上,或者人地生個陣附送左塊蘿蔔係底,放埋上去,咁就唔會黏底。

 

韭菜餃  

呢個係另一個餐單叫的,真係唔知幾錢!

韭菜味好濃(緊係啦,明話韭菜餃嘛!),皮就好易穿同軟爛!

可以一試,其實味道唔錯,口感就麻麻!

 

黑松露墨魚丸 & 蝦丸

有少少彈牙的,蝦丸印象唔深,唔特別好食!

墨魚丸黑松露味好香,當然都蓋左墨魚味的,

但因為R小姐極鐘意食黑松露的緣故!

覺得好正!但一人得一粒咋!唔夠喉>.<

黑毛豬肉 $118-128/1碟

以上係分開左2次的,唔係真係得六塊,唔好誤會!

唔知加左D咩,好滑!油花都好多,肉味唔算勁!

如果唔鐘意豬肉,都有牛肉架!價錢差唔多!

游水蝦    $98/1碟

極度新鮮!我地未食佢之前,佢狂跳,係咁跳落地走,

要我地搵碟蓋住佢

中型!好甜啊!MY GOD!又彈牙喎!正啊!

 

白沙蜆  $48左右/1碟

細蜆,但鮮甜味比馬刀貝勁!

但當然因為體積細的關係,佢就無咁好咬口!

有時有沙(我就未試過食到,但朋友食到),所以大家都要小心啊!

呢個係我必叫的!唔貴又好食。

鮑魚   $58-68/1隻

上次係將軍澳海港食覺得唔錯,今次就覺得陳皮味太濃喇!

食唔到飽魚的鮮味!

但第1次去都值得試下,幾腍架!唔韌!

 

蒜蓉蒸蟶子    $28-38/1隻

好魚味架大蟶子啊!

我係必叫的,又多肉又厚!

無論鮮味定口感都係一流啊!

韓國BB象拔蚌      $118/3隻

第1幅圖的份量係1隻,我地想試下倒落去吸荷葉味!

之後就原隻蒸!

要留意的係,象拔蚌好鮮嫩,亦好脆,

但係要跟足餐單上蒸的時間,一但蒸過左時間,

就會好韌,建議最多前後10秒好喇!

 

龍疐  + 瑤柱粥底   $118

我地分開左兩次蒸魚的!份量都唔算多架!

D魚油好香,肉又甜!

我自己鐘意食魚,可能會另叫一碟,或者另叫一整條沙巴龍疐!

我自己就無沾豉油的,較鐘意食佢本身的鮮甜!

但如果你唔係食得咁清淡!就拎D豉油啦!

 

粥底!精華啊!

落米個陣其實無落任何水,就靠蒸氣!

亦無落鹽!但佢比左少少鹹菜粒!

但我諗海鮮本身的鹹味滴左落去,

全部人都覺得好鹹啊!(我還可以食到兩啖)

最後我地自己加水!但海鮮的鮮味反而更明顯!

但當然就會似湯飯!唔似粥囉!HAHA~~

建議唔食得鹹的人,係佢落米之後,要求佢幫你落啲水落去!

唔係的話可最後加,但又要再煲一次囉!

一人有1-2碗!

 

 

總結:

都幾鐘意食蒸氣火鍋!

可以食到海鮮的鮮甜味道!

我係完全唔使沾任何調味料的人,但如需,酒家有提家醬料調配!

如果單點,落單前可先到海鮮區睇下有無靚海鮮揀!

個日本來有大隻瀨尿蝦,朋友話好靚,$65一隻!

但因為我地工作遲左,佢地等我地黎先叫野,已經無晒瀨尿蝦喇!SAD~~~

所以叫左象拔蚌,算係因禍得福?

成餐6個人食左 $ 1277~~

 

R小姐食左兩次喇!都仲係好回味!!值得一試架!

評分:/

 

地址:
藍田啟田道50號啟田商場3樓301號舖 (藍田港鐵站 A 出口 扶手電梯一直上)

電話:2379 9089

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()