close

R小姐6月底去左台灣幾日!

第1日去到機場,已經凌晨!BOOK左架車接機去西門町。

但唔知咩原因,司機遲左幾個字先黎!

到西門町已經成凌晨兩點鐘。

母親大人話捱幾個鐘,唔想BOOK多晚酒店,本來我都唔想咁!

但計落,BOOK多晚貴成千蚊,BOOK唔落手!

去食左少少宵夜之後!搵間店揼骨,因為懶,就求其搵左間平平地的入去。

$1000台幣兩個鐘!但無得過夜,因為唔係24小時!

OK,咁算,我都唔想兩老再行!

點知…黑店…好黑…

入到去,洗腳先見到啲人!三個,低胸阿嬸。

已知唔對路,但真心唔敢走,呢D店通常都係有D背後勢力。

上左樓後,老實如果你累你就唔好接啦!

按又無力,按按下又停左,中間去厠所我都唔計,有需要!

但真係完全無咩感覺,佢係咁拗我腳,同埋胸壓我隻腳,仲騎上我條腳上"UM"

SHIT!好嘔心!我真係有陰影!

之後我地去左麥當勞坐係度訓到7點幾。再出去搵早餐食!

但搵唔到咩店係開架><好累啊!所以都無咩影到相!

arrow
arrow
    文章標籤
    台灣 西門町 台灣按摩
    全站熱搜

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()