close

上星期五Walk in,點知佢話無位!打去荔枝角個間,話得一個位,最後食唔到><

即刻book今個星期五食返。

佢係金巴利道,下面擺左個位係SALE韓燒,你望上樓梯以為佢係飲酒既地方!

坐低,已經有一鍋!你就可以點野食喇!一隻定半隻雞,

因為我地諗住試下,所以我地就叫左半隻先!

佢比左半隻,叫我地倒左落去先,再調轉個沙漏。

之後個店員哥哥話我地知如果加左會員就可以有個椰青送。(每個人都可以申請,我地四個就有四個椰青)

煲入面一打開好香椰味﹐好清新啊!

雞好正,雞味好濃,個湯就咁飲唔算重椰青味,反而如果你食竹苼個陣,佢吸晒啲椰味,好香。

就咁飲就唔算太濃(我地叫左竹苼椰子鍋,貪竹笙耐煮。^^),個湯好甜,我個人認為佢係有加糖既!

因為R小姐家中都常煲椰子湯,就算飲椰青水都無咁既甜度。

P.S. 佢有Wifi,無記錯密碼就係佢地個電話號碼!

 

椰青水:

夠冰凍,清涼,好好飲!我個椰青係幾清甜的。

海綿寶寶:

其實就係魚肉入面有芝士粒,我個人覺得唔錯!

本身唔太喜歡咩芝士丸啊個啲,因為入面啲芝士實在唔好食,

呢隻唔算好濃,混合一齊食幾好食,幾脆同彈,唔錯。

 

竹笙:

佢鍋入面得三四條竹笙咋!唔夠食啊!

點知黎個碟都唔係好多,但廿幾蚊,OK啦!

洗得幾乾淨,索湯真係超正,大家相得益相彰!

本身椰子味唔算極香,但食竹笙個陣反而椰子味好濃!正!

 

玫瑰花豬肉(人地個名靚啲):

一邊有成6-8塊,肉味唔算好突出,

勝在唔鞋!都可以一試。

帶子:

剖半之後覺得佢細左好多,我個人就鐘意厚肉,咬落去好滿足,

鮮味一般,可叫可唔叫。

 

娃娃菜:

今次既都幾甜,但佢一棵度架咋!廿幾蚊啦!

抵唔抵就你諗你喇^0^

 

響玲:

必食的,就唔講太多。都係索湯配料黎!

夠脆,香口欠奉。

 

 

日本豆苗:

上枱個陣真係嚇一嚇,第一次連根上,

剪左佢扔晒落去,快啲撈起,

少少草青味,但我接受到,細細條,有啲脆,甜度都有少少,

總之唔係你食開既菜苗,口感似沙律或伴菜啲苜蓿芽。

墨汁墨魚丸:

落到鍋內,啲蟹籽所餘無幾,有啲浪費!

好黏,少少彈牙,但味道算幾好既。

arrow
arrow

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()