close

     

 

首屆香港美食車嘉年華,得到韓國著名汽車品牌KIA Motors與德國寶廚具 (German Pool) 的支持,攜手打造出4架精品美食車。美食車選用KIA MotorsKIA K2500輕型貨車所改裝,特色是富有多種車斗設計,所有車斗均由韓國製造,造工精細,今次KIA特別帶來「電動鷗翼門」及首次亮相的「三摺斗」車斗,設計醒目有型,作為流動美食車

主辦單位還特別邀請4位識飲、識食、識煮的歌、影、視界星級嘉賓,為大家於精品美食車上,炮製一系列星級美食,星級嘉賓更會於香港美食車嘉年華舉行期間現身,為大家奉上別出心裁的美食,帶來星級驚喜。4位星級嘉賓包括

最近FACEBOOK好HIT個隻棉花糖BOOMF都有攤位!仲有九折!

有興趣可以去試食左先!

地點: 中環鴨巴甸街35 PMQ元創坊地下 (中環地鐵站D2出口)

 Joyce鄭欣宜、Sam李燦森、Stefan黃長興、游莨維

 

美食車嘉年華唔需要入場費的,但全場皆需以代幣付款。

入場後找到黑色帳幕

此處為金幣換領處。

$10 = 1 token

有啲牌上寫Token,有啲排寫coins,但其實係同一樣的。

同朋友3個人各換了$100,有3個$100代幣。

咁就可以入場搵野食喇!

行左一圈,第一站… 

欣宜的自家曲奇HOMIE COOKIES。

係咁熱的環境下,我地當然係買左個特別的 "曲奇三文治"啦!

一塊曲奇係2Tokens,即係$20/塊。

咁曲奇三文治係6Coins的。

我地呢個係白朱古力抹茶夏威夷果仁曲奇夾朱古力榛子雪糕

唔…甜度我個人覺得岩岩好,因為佢好多NUTS!

但係要留意,HOMIE COOKIES的曲奇餅係軟曲奇,並非脆身同牛油味重的,

但就覺得同雪糕夾啲,軟軟地,似係雪糕的配料,唔係搶左雪糕的味道。

但就有啲狼狽,因為每咬一啖,雪糕就就 "咇"左出去,好彩有個盒仔。

P.S. 當晚見到欣宜好落力咁叫賣,但無去影相,費事阻住人。

 

PMQ去到最尾,左手邊,

有架車係推廣ASIA MILES的。

只要你係會員(可出示推廣EMAIL登入ASIA MILES的網站),

就可以免費獲贈一杯飲料。就係上面白色個張Drinks Voucher。

同時佢會比條黃色手帶你,綁係手上,

之後買飲料可以買一送一。

注意:免費個杯,時間只係去到10:00pm;而買一送一優惠就可以去到11:00pm

未係會員的都唔緊要,可以即場填資料的。

 

 

排隊,只有 Sangria,但就無酒精成份的,

只係橙汁溝SODA。

無咩味,唔好太大期望,只係飲到最下有少少罐頭水果的甜味,

但免費的,咪當水飲囉!

個度係有枱同椅子的,當然地方好細,得幾張枱架咋!

 

呢間係食韓國野的,

我地買左一盒紫菜包飯4 Tokens

佢呢間野,好多都係4 Tokens。

$40都算OK!!

餡料有海藻、紅蘿蔔絲、醃蘿蔔、火腿……

都唔錯,但唔會好SURPRISE啦當然,因為入面D配料都係普通野!

 

 

 

Boomshack,我呢個係辣味蜜糖炸雞窩夫

價值:9個Tokens

如果怕太飽,就可以叫雞桶,

小的:7 Token;大的:12 Tokens

講返呢個蜜糖炸雞窩夫,

一入口好香,蜜糖甜味岩岩好,皮亦夠脆,

少少辣,個窩夫皮好鬆軟,好香蛋味,加埋D汁,

麵粉的香甜同蜜糖的甜味融合左,

但雞就唔係話好大,可能係我能分左三舊食!HAHA!

 

 

本黎諗住剩返D錢,買2條雪條食,

見到呢間,我們一致覺得早知唔買個炸雞窩夫試!

但澄清,我地行到黎個陣係未食炸雞,因為仲等緊>.<(食左當然覺得好正啦,係貴姐!)

咁我地犧牲左一條雪條,買左:

西班牙黑毛豬肉串(圖左:2 Tokens/5粒

無咩特別,但就勝在食到少少肉汁香味!

美國安格斯牛脊肉串燒(圖右):2 Tokens /3塊

佢比既醬好難食,搞到根本食唔到牛味,

牛粒又唔係厚,叫既人記得走醬!

總之D汁係黎!

魚餅2 Tokens/3塊

如果你鐘意食香茅,岩晒你,

如果係唔鐘意香茅陣味,請遠離!

呢舊唔係魚餅囉!係香茅餅!

哇!成個口充斥香茅的重口味!我真係頂唔順!

慎選!

 

其餘的仲有:

一口和牛:4 Tokens

日本雞泡魚乾:4 Tokens/50克

海鮮焗釀蟹蓋:2 Tokens/1個

雞肉丸:2 Tokens/5粒

最後係:SOBERT雪條

有酒5 Tokens;無酒4 Tokens

呢個係Sangria,各位,真係有酒架Sangria!

佢係蜂蜜玫瑰酒,一入口好大酒果酒香味!

又唔甜,個質感係,一咬入口就融!

好鐘意!

 

結論:

PMQ其實好細,唔算多攤位!

唔好將呢個嘉年華當做美食展!

呢度D野係唔平架

抵唔抵就見人見智啦!

基本上去既人都係趁下熱鬧姐!

最後,建議大家逛左一圈,睇左心水食物的價錢後先去換代幣!

因為佢係無得退款架!買多左就要夾硬用喇!

 

 

 

如果想試龍蝦包,我建議排左隊先!

我地7:30排個陣,佢地話比我地知要8:00之後先有!

好啦!咁我地行左一圈去排,8點!

點知佢話已經排左第一輪,個啲人拎左飛!

算,咁我排第2輪!剩返3個到我,佢話賣晒熱狗同龍蝦包!

有啲不滿囉!我地第一輪排個陣無話比我地知可以比左錢拎飛先

所以建議想食的人,如果佢話未開始有!

你都問下佢有無得拎飛!

龍蝦包:8 Coins

西班牙海鮮飯:7 Coins

熱狗:6 Coins

 

 

 

arrow
arrow

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()