close

   

759 沙律雞肉棒 759 辣味明太子腸 759 四種芝士魚肉腸
$6/1條 朋友請,價格約廿幾蚊 $25.9/8條

三種中比較黏,撕開頂端有腸肉留下。

食落唔係有彈性的,但亦唔軟,係有少少脆感。

食唔到沙律味,雞肉的感覺就有啲,始終係同魚肉腸唔同,仲有少少組織係度。

摸落去好軟,但食落一啲都唔黏,係屬於有彈性的。

望落腸中一點點紅色的,唔係明太子,基本上係辣椒。

明太子都無咩特別味,得辣味,條脷間唔時有啲刺激感。

芝士腸亦係屬於有彈性,腸本身無咩味,間唔時食到中間橙色的芝士,有陣芝士香。

四種芝士我又真係食唔出喇,畢竟我唔算係芝士愛好者。

佢同明太子腸都屬於細條少少,同短少少。

  

沙律雞肉棒 

就係咁,當你拎住頭個一截向後拉,佢就斷開左!

BID出黎個陣仲有痴住膠紙。

長個截,只要你沿虛線慢慢向下撕,咁佢就無痴住的情況!

 

 

明太子腸

見我咁拗佢,佢都唔會斷架!

彈性好好。我個人對辣的東西不太好!

同埋淨辣味,無咩特別。

 

 

總結:

R小姐係三種腸中,唯一會選擇回購的係四重芝士腸。

其他腸對我黎講真係無咩特別,呢三種日本腸都係基本上無咩味道。

芝士係隻就好似尋寶咁,睇下邊啖食度芝士味濃個隻^^

但唔建議食得濃味的朋友仔買,因為佢味道真係好啖,肉味都無架!

廿幾蚊都唔係平,一係搵幾個人夾黎試下!

arrow
arrow

    R小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()